Professionel og erfaren regnskabsspecialist - få en skræddersyet samarbejdsaftale

Hvad kendetegner ProAccounts?

Vi fokuserer på simple og effektive løsninger inden for bogføring, der kan give en lettere og sjovere hverdag for medarbejderne i økonomiafdelingen. Hvad enten vi hjælper jer nogle timer om ugen, eller om vi varetager hele jeres bogholderi, så finder vi en digital tilgang, der i sidste ende vil spare jer for en masse ressourcer. Det er gennem automatiserede løsninger, at I vil opleve en revolution i de daglige arbejdsgange – såvel inden for den daglige bogføring, som i årsregnskabet.

Hvem står bag ProAccounts?

Det er uddannet HD i regnskab, Leif Kristensen, der udgør kernen i ProAccounts. Leif har arbejdet som økonomichef, finanscontroller, regnskabschef og koncerncontroller i løbet af sin karriere. Denne brede erfaring kommer dig til gode, når du indgår et samarbejde med os, når du har brug for en bogholder Odense og i resten af landet. Det er nemlig en enorm styrke, at Leif selv har mærket de daglige udfordringer i en økonomiafdeling på egen krop. Det bevirker, at jeres udfordringer hurtigere bliver identificeret – og at de vigtigste forhold bliver rettet først.

En alsidig virksomhed

Vi vælger altid den smarteste vej til en lettere hverdag – og den gør altid brug af digitale værktøjer, uden undtagelse. Effektivitet og minimering af besværlige arbejdsgange er vores primære fokus; I skal spare tid og ressourcer på at vælge os som samarbejdspartner.

Et moderne bogholderi er digitalt

Da vi stort set kun arbejder digitalt, kan vi i princippet tage et helt bogholderi under armen. Vi hjælper således virksomheder fra Esbjerg til Hillerød, da vi ikke er bundet af fysiske kontorer og arkiver. Vi har specialiseret os i at lave skræddersyede samarbejdsaftaler inden for digital bogføring, der tilgodeser jeres behov og ønsker på optimal vis.

 

Kontakt os for en uforpligtende samtale – vi glæder os til at møde dig.

ProAccounts er et fleksibelt og alsidigt firma med fokus på digitale løsninger inden for bogføring. Vi kan hjælpe med dele af – eller hele – virksomhedens bogholderi. Vi har erfaring med alle større økonomisystemer og kan hjælpe jer til en lettere hverdag.

Kontakt os

Landsdækkende service

Fordi vi opererer digitalt, er vores virksomhed meget alsidig og nem at flytte. Vi kan have et helt bogholderi under armen og kan således hjælpe virksomheder fra Skagen til København. Vores værktøjer arbejder desuden sammen med alle større økonomisystemer, hvorfor I ikke skal være bekymrede for, om programmerne passer til hinanden.

Slip for besværet og spar på driften

Når du først har en digital bogholder på plads, kan du frigøre en masse ressourcer hos medarbejderne i økonomiafdelingen. Fremover bliver arbejdet af disse kerneområder nemlig digitaliseret og markant lettere at håndtere:

  •  Daglig bogføring
  •  Bilagshåndtering
  •  Lønadministration
  •  Bankafstemning
  •  Momsindberetning
  •  Årsregnskab
  •  Klargøring af materiale til revisor

Kontakt os for en uforpligtende samtale om dit behov for digitalt bogholderi.